loading...
سرگرمی برای همه
Admin بازدید : 317 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (0)

جوک جدید شهریور ماه 94

نشسته بودم جلوی تاکسی..

یه دخترو پسرم عقب نشسته بودن که یه دفعه دختره جیغ کشید "دستتو بکش کثافت"!!!!

.

.

راننده ناموس پرست هم کوبید رو ترمز پسررو از ماشین کشید پایینو یه دل سیر با زنجیر و آچار جک زدش خونین و مالین انداختش گوشه پیاده رو ...

سوار ماشین که شد دختره گفت خوب کاری کردی.. آشغال دستشو تا ته کرده بود تو دماغش...

جوک مثبت 18 سرکاری 29 مرداد 94

دوستان من پیشنهاد میکنم 

در شکستای عشقی به حامد پهلان اقتدا کنید

 

ایشون میفرمایند:

 

همگی دست بزنین دس دس دس

اونیکه میخواستمش رفت ازدست

خبری نیستش ازش چندهفتست

موبایلشم خاموشه،دیگه نیست در دسترس

همه دست بزنین دس دس دس

 

در آخر شکست عشقی شادی رو برای شما آرزومندم!

جک با حال جدید 29 مرداد 94

پسره اومده میگه:بابام برام یه آیفون خریده.دیگه ازدستم جدا نمیشه.

منم گفتم:این که چیزی نیس.بابای من برای کل خونمون آیفون خریده.تازه واسه ماتصویری هم هس.

‏.

‏.

‏.

‏.‏

نمیدونم چرا یهو همه زدن زیرخنده!

اگه شما فهمیدین،به من هم بگین.

جک فوتبالی جدید 29 مرداد 94

. تیم چلسی یه مهاجم جذب کرده به اسم بابا رحمان. با این وضع پس فردا شاهد حضور عمه کتی، خاله میترا، دایی سعید و عمو مجتبی در این تیم خواهیم بود.

جک مثبت 18 جدید 29 مرداد 94

ﭘﯿﺮﺯﻧﻪ ﮔﯿﺮﻣﯿﺪﻩ ﺑﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﺵ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺷﻮﻫﺮﻣﯿﺨﻮﺍﻡ، !

.

.

.

...

ﺑﭽﻪ ﻫﺎﺵ ﻣﯿﮕﻦ ﺁﺧﻪ ﻧﻨﻪ ﺷﻮﻫﺮ60 ﺳﺎﻟﻪ ﮐﻪ ﮔﯿﺮﻧﻤﯿﺎﺩ !

.

.

.

.

.

ﭘﯿﺮﺯﻧﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﻧﻨﻪ ﺩﻭﺗﺎ 30 ﺳﺎﻟﻪ ﮐﻪ ﮔﯿﺮ ﻣﯿﺎﺩ ..

بقیه در ادامه مطلب... 

جک جدید 29 مرداد ماه 94

خب رفیق بگو ببینم شغلت چیه؟

- من تابلوی نقاشی میکشم.

- تا حالا چیزی هم فروخته ای؟

- آره . تمام اسباب و اثاثیه ی منزلم را!

حک جدید 29 مرداد ماه 1394

امروز رفته بودم رستوران و سفارش غذا دادم.نامردا اینقدر طولش دادن که وقتی غذا رو آوردن، به یارو گفتم تو همونی نیستی که رفته بودی واسه من غذا بیاری؟

طرف گفت:آره چطور مگه.

گفتم:ماشالله چقدر بزرگ شدی؟!

.

.

 

.

.

.

.

.

طرف تا دو چهار راه دنبالم دوید.مردم اعصاب ندارن بخدا!!

جک جدید

ببین 

اونی که پیازه به تو می بازه 

نه وایستا اشتباه شد

اونی که میبازه به تو پیازه 

نه بازم نشد 

خلاصه یکی پیازه یکی می بازه

ولي بدون 

شااااخم

جوک من شاخم جدید 29 مرداد 94

هر کس تلگرام را نشناسد نیمی از عمر خود را از دست داده است

.

.

.‍

.

.

.

.

.

.

.

.

و هرکس بشناسد تمام آن را!!

جوک در مورددنیای مجازی 29 مرداد 94

 دارم میرم خونه عمم :|

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پیغامی پسغامی چیزی ندارین براش؟

جک جدید 29 مرداد 94

من اگه ازدواج کردم بچه دار شدیم...

 

تا هفت سالگی میذارمش پرورشگاه

بعدش میذارمش مدرسه

شبانه روزی بعدشم رفت دانشگاه

میذارمش خوابگاه...

 

همونجام یکیو پیدا کنه بره سر خونه

زندگیش...والا بخدااا حوصـله دارینااا :|

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرگرمی برای همه در روز دوشنبه 12 بهمن 1393 با هدف فراهم کردن مکانی برای سرگرمی همه سلیقه ها پا به دنیای وب نهاد... email:p.bolandgriy@gmail.com whatsapp + telegram :09010309910
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 508
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 14,093
  • بازدید کلی : 704,203