loading...
سرگرمی برای همه
Admin بازدید : 589 جمعه 20 آذر 1394 نظرات (0)

جوک جدید جمعه 20 آذر ماه 1394

پاییز....

زمستون...

هوای دو نفره...

قدم زدن زیر برف و بارون...

همش الکیه

.

.

.

هوا انقد بیرون سرده که...

الان سگ صاحبشو نمیشناسه...

دوس دختر و دوس پسر که جای خود داره...

ینی میخوام بگم برید خونه ..

 جوک جدید با حال اذر ماه 94

با یه دختره دوس شدم، انقد راجع به دوس پسر قبلیش و خاطراتشون باهام حرف زد

.

.

.

منم دلم واسه پسره تنگ شد!! داداش چرا رفتی 😐قربونت بلم ستاره بچینی بوس بوس بوس....

 جک جدید 20 اذر ماه 1394

طرف نوشته بود: انگار تو قفسم، دلم گرفته از دیدن آدما، خسته شدم از آدما! 

.

.

.

منم زیر پستش نوشتم: شب میام باغ وحش در قفستو باز میکنم برگردی به دامان طبیعت! 

.

با اینکه بلاک شدم اما ارزششو داشت… 

بقیه جوک ها به مرور تا پایان روز اضافه خواهد شد ... 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرگرمی برای همه در روز دوشنبه 12 بهمن 1393 با هدف فراهم کردن مکانی برای سرگرمی همه سلیقه ها پا به دنیای وب نهاد... email:p.bolandgriy@gmail.com whatsapp + telegram :09010309910
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 508
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 14,023
  • بازدید کلی : 704,133