loading...
سرگرمی برای همه
Admin بازدید : 1242 دوشنبه 16 شهریور 1394 نظرات (0)

جک جدید 16 شهریور ماه 1394

جک جدید باحال شهریور 94

ساعت هشت صبح افتاب همچین پهن میشه که کم مونده بیاد بگه....

.

.

.......الکی مثلا من ۱۲ ظهرم والا!!  

جک جدید 16 شهریور 94

حیف نون یه دختر دماغ عملی خوشگل تو خیابون میبینه..میگه برم مخشو بزنم

میره جلو میگه :

.

.

سلام خانومی

دماغ خودتونه یا لنز گذاشتین!!!

جک جدید 16 شهریور94

- ای کسانی که تنظیمات خود را دستکاری کرده اید که وضعیت آخرین آنلاین  شما مشخص نباشد. من یه سوال دارم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا FBI به دنبال شماس؟

والا یه آدم بیکار علافی دیگه این قرطی بازیا چیه !  :|

جک زن شوهری جدید شهریور 94

با شوهرم دعوام شد درحد تیم ملی

 

 

 

 

 

شماره.شو  تو روزنامه به عنوان کارگر آگهي کردم

 

 واسه من شاخ میشی..

جا نبود بقیه رو گذاشتم ادامه مطلب...  برو بخون... 

قدیما مث الان لاین و وایبر و واتساپ و تلگرام ...... نبود که

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیوونه ها رو میبردن دیوونه خونه

جک جدید 16 شهریور ماه 94

رفیقشو واس من جور کن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آشناتر از این جمله برا پسرا نیست  خدایی

جک جدید

داریم آبگوشت میخوریم,

گوش کوبُ گرفتم دستم ، تیریپ خاطره های کودکی.... 

به بچه خواهرم میگم : دایی جون این گوش کوب سنش از منم بیشتره .... 

مادرم از اون ور میگه : فایدشم همین طور!! 

ای بابا!!! 

جک جدید باحال 

صبح به خدا گفتم:

خدایا جونمو بگیر ولی نذار سربار کسی بشم 

هیچی دیگه سه بار نزدیک بود تصادف کنم یه بار افتادم تو جوب آب، پام لیز خورد ستون فقراتم جابجا شد

نمیدونستم اینقد مستجاب الدعوه هستم وگرنه دعا میکردم شاهزاده با اسب سفید بیاد..والا بوخودا

جک جدید باحال شهریور 94

اگه دیدی یه دختر تو پروفایلش از بالای کمر عکس گذاشت بدون که قد کوتاهه

 

اگه از بالای گردن گذاشت بدون چاقه

 

اگه دیدی فقط از چشماش عکس گرفته

 

.

.

.

.

.

.

فـــــــــــــــــــــــــــــرار کن

 

فقط فـــــــــــــــــــــــرار کن

جک ضد دختر شهریور 94

پیرزنه زنگ زده رادیو

بی زحمت یه آهنگ از قمر الملوک پخش کنید 

 

صداشم زیاد کنید:-)

جک جدید خنده دار 16 شهریور 94

تنهـــــا امتیازی که از این گروه کسب کـــــردم اینه که

 

 

 

 

 

3نمره شماره عینکم رفته بالا...

جک جدید باحال شهریور ماه 94

عشق بهتر است 

 

يا 

 

کشک،؟؟؟؟ 

 

من مي گويم کشک، 

 

چون کلسيم دارد و از پوکي استخوان جلوگيري مي کند 

 

ولي عشق مغز را پوک مي کند!!! 

 

اگر کسي استدلال بهتري داره، من نظرم عوض بشه!!!

جک جدید باحال 

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ولی از سر سفره پا نمیشم

 

 

 

 

 

 

برم پارچ آبو بیارم !

جک 

اگه گفتین اون چه کشوری که 75 میلیون نفر واسه هم متاسفن؟!؟

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

ینی نمیدونین؟

 

واقعا براتون متاسفم

جک جدید باحال 

از وقتي رفتم 35 تومن دادم عينك آفتابي خريدم 

اينجا هر روز بارونه،

حالا شانس اوردم مارك دار نيس وگرنه سونامي ميومد!!

کپی مجازه فقط لطف کن منبع رو ذکر کن،  آباریکلا... 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرگرمی برای همه در روز دوشنبه 12 بهمن 1393 با هدف فراهم کردن مکانی برای سرگرمی همه سلیقه ها پا به دنیای وب نهاد... email:p.bolandgriy@gmail.com whatsapp + telegram :09010309910
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 508
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 14,039
  • بازدید کلی : 704,149