loading...
سرگرمی برای همه
Admin بازدید : 4673 چهارشنبه 04 شهریور 1394 نظرات (0)

جوک جدید باحال 4 شهریور 94

دیشب به بابام گفتم بابا خیلی دوست دارم

.

.

دستشو گذاشت روشونه هام 

 

گفت:بیادوست معمولی باشیم پول ندارم

جک مثبت 18 جدید شهریور94

انقد گرمه 

.

.

دیدم مگس با یه پرچم سفید به پنجره چسبید

 روش نوشته در رو باز کن بی انصاف

ناموساً کاری باهات ندارم اذیتت نمیکنم فقط میخوام خنک شم... 

جوک جدید 3 شهریور 94

ﻋﺎﺷﻖ ﯾﮑﯽ ﺷﺪﻡ ﻭﻟﯽ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﺭﻓﯿﻘﻢ ﻫﻢ ﻋﺎﺷﻘﺸﻪ

 

 

 

ﺍﻻﻥ ﻧﻤﯽ ﺩﻭﻧﻢ نامرد ﺑﺎﺯﯼ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭﻡ ﯾﺎ ﻓﺮﺩﯾﻦ ﺑﺎﺯﯼ؟؟؟

جک جدید 4 شهریور ماه 94

اسامی انواع ماشین از نظر دخترا:

 

1- پراید

 

2- ازین شاسی بلندا

 

3-ازین ماشین خارجیا  :l

جوک ضد دختر جدید شهریور 94

به بابام گفتم بابا تو که نميزاري کولرو روشن کنيم چرا کولر خريدي ...اخه کولر خاموش به چه درد ميخوره؟؟

.

.چي جواب داده باشه خوبه؟؟

.

گفت تو هم به هيچ دردمون نميخوري .هيچ استفاده ي مفيدي ما ازت نديديم .يعني ميگي نبايد نگهت دارم؟؟؟

عاقا کاملا قانع شدم..

بقیه در ادامه مطلب... 

دختره رو دیروز عصر ادد کردم توی لاین 

یک ساعت خیلی محترمانه و رسمی باهاش چت کردم . . .          

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عصری پیام داده " آقایی میخوام برم آرایشگاه ، اجازه میدی؟ "

 

 

 

بنظرتون چیکار کنم ؟؟O_o

جوک بی ادبی جدید شهریور 94

  ﮐﻠﻪ ﻣﻠﻖ ﭼﯿﺴﺖ ؟

 

..

 

.

 

.

 

ﻓﻨﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﮐﻮﺩﮐﺎﻥ ﺩﻫﻪ ﺷﺼﺖ

 

ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩ ﻧﻤﺎﯾﯽ ﺟﻠﻮﯼ ﻣﻬﻤﺎﻧﺎﻥ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯽﺩﺍﺩﻧﺪ

 

ﮐﻪ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﯾﺖ منجر به گ...و...زی...دن و ﮐﺘﮏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﯽ ﺷﺪ!!! 😐�

جک جدید باحال 

رفتم سوپری دیدم نوشته اینجا مجهز به دوربین مداربسته است.

گفتم دوربینت کجاست؟

اشاره به قاب بالای سرش کردکه نوشته بودالله!

وگفت این بهترین دوربین مداربسته دنیاست !

خیلی جمله اش تاثیرگذار بود...

همینجوری که اشک میریختم چندتا چیپس دزدیدم

جک جدید 4 شهریور 1394

 ,پیج مشکلات بی شوهری...

 

 

 

 

 دختری 24 ساله هستم

خوشگل هستم

اندام خوش فرمی دارم

 

 

دلمم واقعا عشق و همسر میخواد

اما خواستگار ندارم

 

لطفا راهنماییم کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بله همونطور ک مشاهده میکنید 

چون اسم ازدواج اومد جوانان 

همیشه در صحنه حاضر

 

غیب شدن󾌴󾌴󾌴󾌴

   

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرگرمی برای همه در روز دوشنبه 12 بهمن 1393 با هدف فراهم کردن مکانی برای سرگرمی همه سلیقه ها پا به دنیای وب نهاد... email:p.bolandgriy@gmail.com whatsapp + telegram :09010309910
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 508
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 307
  • بازدید ماه : 307
  • بازدید سال : 14,289
  • بازدید کلی : 704,399