loading...
سرگرمی برای همه
Admin بازدید : 1024 پنجشنبه 12 شهریور 1394 نظرات (0)

جوک جدید باحال 13 شهریور نود چهار

جوک جدید 1 شهریور 94

پسر همسایمون 3 سالشه توی باغچه‌شون پشكل كاشته گوسفند برداشت كنه!

من :  :)

رییس سازمان دامپروری کشور: :| !

چوپان دروغگو:  :|

گوسفند:   :) 

کلیه پشکلهای دست اندر کار :   :)

باغچه:    :|

جوک جدید باحال ۱۳ شهریور ماه 94

ما یه رفیق داریم با وانت بادمجون میفروشه

 

پیشش وایستاده بودم داشتیم حرف میزدیم 

 

دختره اومد گفت آقا اینا بادمجونه

.

.

رفیقم گفت: نه اینا موزه پدرشون فوت کرده سیاه پوشیدن

 

بقیه در ادامه مطلب... 

جک جدید شهریور ماه 94

.. تربیت بچه ها تو خارج : 

 

پسرم اگر کسی اذیتت کرد تو سعی کن با شعور و شخصیت خودت بهش بفهمونی که کارش اشتباه بوده هرگز با کسی دعوا نکن 

 

 

 

 

 

 

 

حالا تربیت بچه ها تو ایران : 

 

پخمه نباش یه جوری بزن صدای خر بده

 جک جدید

من خودم يه سرى اهداف کوتاه مدت دارم،

 يه سرى اهداف بلند مدت..........

 .

 .

 .

 .

 .

 .

 .

 .

 براى کوتاه مدتا وقت ندارم

 برابلند مدتا حوصله ندارم

جک جدید

دوس‌ دخدر موفرفری هم نداریم لُپش رو بکشیم بگیم: چطوری بَبَعیه من؟! اونم ذوق کنه بگه: بَــــــــــــــــــــع

جک ضد دختر شهریور 94

یه سوال داشتم از مسئولین :

 

چرا سایز نیمکت‌ های مدرسه از اول دبستان تا پیش دانشگاهی تغییر نمی‌کنه؟!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به‌ خدا بچه‌ها رشد می‌کنن :)

جک دانشجویی جدید شهریور 94

میگن یکی از آهنگای تتلو قطع نخاعو شفا داده

 

 

طرف بلند شده تلویزیونو خاموش کرده

جک جدید 

بعضي وقتا هم يه چيزايي تو يخچال پيدا مي کنم که دو سه سال از خودم کوچکترن

جک جدید 13 شهریور ماه 1394

سلامتی جهنم ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

که یه بار دیگه هممون و دور هم جمع میکنه 

 

اونجا منو با همین اسم دنبال کنید 

فداٺـــــون ...

در صورت کپی منبع را ذکر کنید... 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرگرمی برای همه در روز دوشنبه 12 بهمن 1393 با هدف فراهم کردن مکانی برای سرگرمی همه سلیقه ها پا به دنیای وب نهاد... email:p.bolandgriy@gmail.com whatsapp + telegram :09010309910
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 508
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 14,015
  • بازدید کلی : 704,125