loading...
سرگرمی برای همه
Admin بازدید : 360 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ترول جدید 12 اردیبهشت 94

.ﻧﯿﻤﻪ ﮔﻤﺸﺪﻩ ﻣﺤﺘﺮﻡ!!!

 

.

عــــــــــــــــوضی

.

.

.

 

ﺑﺠﺎﯼ ﻭﻟﮕﺮﺩﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺸﯿﻦ ﺩﻋــــــــــــﺎ ﺑﺨﻮﻥ

ﺷﺎﯾﺪ ﺧﺪﺍ ﻣﻨﻮ ﺑﻬﺖ ﺭﺳﻮﻧﺪ سال تحویل  و 

 

 

 13بدر هم که با هم نبودیم  بیشور....همینطور ادامه بدی عید فطر رو هم از دست میدی  .... ی تکون بده به خودت 

جوک نیمه گمشده جدید اردیبهشت 94

به علت زن ذليلى مردهاى اين دوره،وداشتن خاصيت زنانه ى اكثرمردها،وكمبوديانبودمردهايى مثل حشمت فردوس،امسال روزمرد مجددأ روز زن اعلام شد .عجب دنیاییه 

جوک ضد پسر جدید اردیبهشت 94

بقیه در ادامه مطلب...

ی شب توجمع فامیل نشسته بودیم سربحث تصادف شد

منم گفتم اگرادم باماشینش دنبال ناموس مردم نیفته هیچ وقت تصادف نمیکنه

 

 

 

 

الان ی هفته هست ماشینمودزدبرده مامانم بهم گیرداده توچه غلطی کردی که ماشینتوکلا بردن

ای بابا یکی اوت شب نبودبزنه تودهن من بگه توحرف نزن

جوک جدید فک فامیله داریم اردیبهشت 94

یکی از شبکه ها یهو مستند راجع به جغد داشت، مجریش میگفت: جغد  این توانایی رو داره که 6 ساعت بدون حرکت بمونه!

خب لعنتی تو ایران آدم هس 20 ساعت بدون حرکت پای اینترنت میشینه! 6 ساعت جغد رو به رخ من نکش!

جوک با موضوع اعتیاد به اینترنت جدید94

جوک جدید 12 اردیبهشت 94

گوشی من خیلی با کمالاته وقتی ۱۵درصد داره میگه عزیزم بزنم به شارژ وقت ۱۰لطفا منو بزن به شارژ موقع۵ د بیشور پاشو خودتو برسون به شارژ مرتیکه وایبری اصن یه وضی!!!

جوک اصلاً یه وضی جدید اردیبهشت 94

حوصله ام که سر میرود سازم را کوک میکنم و با نت هایی بازی میکنم که همگی مانند خودم خسته از این تکرار و پوچی هستند. به گمانم میشود نام این آهنگ را زندگی سخت گذاشت...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

الان خیلی معلومه که هزاااار تومن دادم برنامه ی سنتور فارسی رو رو گوشیم نصب کردم یا بازم باید ادامه بدم؟!

جوک جدید با حال 12 اردیبهشت 94

خدا نیاره روزی که توی حموم گُشنَت بشه...

یعنی دست و پات چنان سُست میشه که کم میمونه آدم همون جا صابون و لیف و تَشتو برداره بخوره.............

جک جدید باحال اردیبهشت 1394

 من تو زندگیم فقط یه بار تو قرعه کشی برنده شدم

 

اونم سال دوم دبستان بود که معلممون می خواست از یه نفر درس بپرسه و قرعه به اسم من افتاد 

جک جدید با حال شنبه 12 اردیبهشت 94

تو خونه نشسته بودم که یهو دیدم همسایه ی جدیدمون صدا تلویزیون رو برده بالا!!!

یه چماغ برداشتم برم حالشو جا بیارم...

وقتی رسیدم در که زدم دیدم یه دختر بلوند چشم آبی خیلی خوشگل درو باز کرد!!

گفت چی شده اومدید منو بزندید؟

گفتم من غلط می کنم شما رو بزنم من فقط داشتم راه میرفتم این چوب رو پیدا کردم گفتم بیارمش شما بکنیدش تو حلقم

جوک بی ادبی جدید اردیبهشت 94

بچه 7 ﺳﺎﻟﻪ گلکسی نوته فور ﺩﺳﺘﺸﻪ .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﺧﺪﺍ ﺷﺎﻫﺪﻩ ﻣﻦ ﻫﻢ ﺳﻦ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﻨﻬﺎ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻡ ﺍﯾﻦ

ﺑﻮﺩ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﯿﺎﺭ ﭘﻮﺳﺖ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻣﻨﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻦ پوست خیارارو بخورم.

پست فیسبوکی با حال اردیبهشت 1394

یه جایی خوندم نوشته بود;اگه فقط میتونستی یکی از اینا رو انتخاب میکردی کدوم بود

عشق

پول 

شانس

من که شانس رو انتخاب کردم دلیلم این بود که با شانس پول میاد با پول عشق 

دروغ میگم

جک جدید با حال شنبه 12 اردیبهشت 1394

دخترای دانشگاه اونقدر که رقابت میکنن قبل بقیه شوهر کنن 

 

اگه تو درس خوندن رقات میکردن الان ما دنیا رو تحریم کرده بویم یه آب هم روش..!!!!وا...!

جک ضد دختر جدید 12 اردیبهشت 94

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﻭ ﺍﺩﺩ ﮐﺮﺩﻡ ...

ﭘﯿﺎﻡ ﺩﺍﺩ !!!!

ﻣﺮﺳﯽ ﺍﺯ add ﮐﺮﺩﻧﺘﻮﻥ :

ﺧﻮﺍﻫﺸﺎ ﺑﻬﻢ pm ﻧﺪﯾﻦ

ﺳﻮﺍﻻﯼ ﺷﺨﺼﯽ ﻧﭙﺮﺳﯿﻦ

ﻧﺰﺍﺭﯾﻦ ﺍﺯ accept ﮐﺮﺩﻧﺘﻮﻥ ﭘﺸﯿﻤﻮﻥ ﺷﻢ !!!

ﻣﻦ bf ﻓﺎﺏ ﺩﺍﺭﻡ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﻢ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﻡ !!! ﺍﻻﻥ 3

ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﻫﻤﯿﻢ

ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻫﺎﻣﻮﻧﻢ ﺩﺭ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﻫﺴﺘﻦ ﺍﯾﺸﺎﻻ ﺍﮔﻪ ﺧﺪﺍ ﺑﺨﺪﺍ

ﻣﺎﻩ ﺁﯾﻨﺪﻩ میاد ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯾﻢ

ﺷﻤﺎ ﭼﯽ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺍﺭﯼ؟

ﺍﺳﻤﺶ ﭼﯿﻪ؟

ﭼﻦ ﺳﺎﻟﺸﻪ؟

ﺍﻭﻧﻮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﯼ ﯾﺎ ﻣﻨﻮ؟!!!!

.

.

.

‏ﺧﺪﺍﯾﺎ ﻧﻮﮐﺮﺗﻢ ﻗﺒﻞ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﺷﻔﺎ

ﺑﺪﯼ ﺍﻭﻝ ﮐﺎﺭ ﺍﯾﻨﻮ ﺭﺍﻩ ﺑﻨﺪﺍ

جوک ضد دختر جدید اردیبهشت 1394

صبح از خواب بيدار شدم از اتاق اومدم بيرون بلند داد زدم 

صبح همگي بخيييييير

 

خواهرم: زهر مار وحشي چته؟

داداشم: بدبخت صبح نديده باز با کي قرار داري؟

مادرم: خدا مرگت بده بچه زهلم رفت.

بابام: اگه اين اين همه سالو صرف يه گوسفند ميکردم الان يه گله گوسفند داشتم......

 

عاشق ادبياتشونم.....

اين فيلم خارجياهمه اش الکيه بخدا !

جوک فک فامیله داریم جدید اردیبهشت 1394

اونقدری که پیام صادقیان حاشیه داره

 

 

هیچ کتاب و جاده ای نداره...!...

جوک ضد پرسپوليس جدید 12 اردیبهشت 94

آقا من میخوام برم کره جنوبی زندگی کنم

نه بخواطر ماشین های مدل بالاش نه بخواطر سرعت بالای اینترنتش

فقط بخوار به خواطر قانون ممنوعیت بیدار کردن افراد از خواب!!

خووووووووب حالا کیا میان بریم؟؟؟

در صورت کپی منبع را به اسم فان فور ال همراه لینک www.f4a.ir ذکر کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرگرمی برای همه در روز دوشنبه 12 بهمن 1393 با هدف فراهم کردن مکانی برای سرگرمی همه سلیقه ها پا به دنیای وب نهاد... email:p.bolandgriy@gmail.com whatsapp + telegram :09010309910
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 508
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 14,155
  • بازدید کلی : 704,265