loading...
سرگرمی برای همه
Admin بازدید : 339 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (0)

جوک جدید باحال 28 مرداد 94

دختره پست گذاشته بود:

 

 بچه ها حالم خوب نیست!

توروخدا دعا کنید بمیرم!

 

 

 

براش کامنت گذاشتم:

ایشالله به حق پنج تن بمیری!

 

هرچی از دهنش درومد بهم گفت

بیا و خوبی کن!!!

جک جدید 28 مرداد 94

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ BMW ﺑﺮﺍﺵ ﺑﻮﻕ ﺯﺩ ﻭلی دختره سرشو ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﭘﺎﯾﯿﻦ و ﮔﻔﺖ :

ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ

 ﺑﺮﻭ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻪ ﺍﻭﻣﺪﻡ !

پسره هم گفت برو کنار میخوام برم تو پارکینگ...

جوک ضد دختر جدید 28 مرداد 94

اسکار بهترین فیلمنامه اهدا میشه به :

” مسیجت رو همین الان دیدم "

جوک درباره گوگل 

تا حالا دقت کرده بودین ؟؟؟

 

go = برو

 

ogle = چشم چرونی

 

google = go + ogle

 

گوگل یعنی برید چشم چرونی کنید !

 

جالبه ! نه ؟؟؟

بقیه جوک ها را در ادامه مطلب بخوانید... 

یه بار شبیه فیلما جوگیر شدم

به اولین تاکسی گفتم آقا دربست...

وسط راه گفت کرایه ات میشه ۴۰ هزار تومن!!

 

 

 

فهمیدم غلط زیادی کردم!

خودمو از ماشین پرت کردم تو خیابون

 

 

 

تا الان ۳۹/۵۰۰ خرج بیمارستانم شده

بازم خدا رو شکر ۵۰۰ تومن سود کردم!!!

جک جدید 28 مرداد ماه 

پسر سرزمينم دلگير نشو از نبودن روز پسر در تقويم،تو از كودكى مردانه بزرگ شدى 

.

.

.

.

.

.

خدايا به اميد خودت ، ببينم با اين پست چندتا خواستگار پيدا ميكنم

جوک ضد دختر خفن 28 مرداد 94

آقایون وقتی با چیزی مخالفن همون اولش میگن: غلط کردی!!!...

 

 

ولی خانمها وقتی مخالف باشن هیچی نمیگن، چونکه صبورن و مهربـون...!

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

 

یه کاری میکنن بعدش خودت بگی غلط کردم!! والا!  

جک زن شوهری جدید 28 مرداد 94

ساعت سه صب به دوستم پيام دادم خوش به حالت که خوابي 

.

.

.

.

.

.

جواب داده : ممنون!!؟!! :/

جک درباره بیداری شبانه 28 مرداد 94

فانتزی من اینه وقتی پولدارشدم بجای غذای نذری رمز وای فای یکماهه بین همسایه هامون پخش کنم !

جک جدید باحال

*یک حقیقت زندگی : وقتی به دیگران کمک کنی چند برابرش رو جایی که فکرش رو نمی کنی بهت می رسه باور نداری ؟ پس شماره حساب من رو یاد داشت کن!!!

جک مثبت 18جدید 28 مرداد 94

طرف پست گذاشته

شاخ نیسم ولی از شاخ بودن بعضیا شاخ دراوردم

 

 

 

 

 

 

 

 

فک کنم خودشو گوسفند فرض کرده

اینقدر اعتماد ب نفس پایین

جک جدید درباره شاخ 27 مرداد 94

هنوزم هستن دخترایی

ک مدل ماشین دوست پسرشون براشون

مهم نیست

.

.

قیمت ماشین واسشون مهمه چون از مدل ماشین  سر در نمیارن!!! 

جک ضد دختر مثبت 18

آی دختر خانومی که میگی چرا شوهر پیدا نمیشه

.

.

.

.

.

.

خو از پای اون گوشی لعنتی پا شو

برو بیرون یه دوری بزن یکی ببینتت!

 

منتظر جستجوی خانه به خانه‌ای مگه!!!

جک جدید

صبح تو تاکسی یکی لباس چارخونه قرمز پوشیده ‌بود پیاده که شد در رو محکم بست... 

.

.

.

.

.

راننده سرشو اورد بیرون گفت:

مرتیکه رومیزی...!!! 

در صورت کپی منبع را ذکرکنید!   

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرگرمی برای همه در روز دوشنبه 12 بهمن 1393 با هدف فراهم کردن مکانی برای سرگرمی همه سلیقه ها پا به دنیای وب نهاد... email:p.bolandgriy@gmail.com whatsapp + telegram :09010309910
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 508
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 14,095
  • بازدید کلی : 704,205