loading...
سرگرمی برای همه
Admin بازدید : 243 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

جوک جدید 6 اردیبهشت 94

ﺭﻓﯿﻘﻢ ﺑﺎ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ، ﺧﺠﺎﻟﺖ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺑﮕﻪ ﺑﯿﺎ ﺩﺳﺖ ﻫﻤﻮ ﺑﮕﯿﺮﯾﻢ، ﮔﻔﺘﻪ ﺍﮔﻪ

ﺩﺳﺘﺖ ﺳﻨﮕﯿﻨﻪ ﺑﺪﻩ ﺑﮕﯿﺮﻣﺶ ﺑﺮﺍﺕ

جوک بی تربیتی جدید 6 اردیبهشت 94

دختر باس حسود باشه

یَنی چشاتو چَرخوندی

با آرنج بخوابونه تو دماغت

والا... 

اس ام اس دختر باس اینجوری باشه اردیبهشت 94

پســـر: چرا اصن غذا نـمیخوری تــــــو؟ 

دختــر: اشتـــــهاندارم... 

پســـــــر: شانســــــه باباته دیگه 

فردا میای خونه من روزی شیش وعده هم سیــــــرت نمیکنه!!!

 

 

احساسات موج میزنه لامصب!!

جوک جدید 6 اردیبهشت 94

داداشم یه حالی بهم داد واسم اینترنت نامحدود گرفت. :) 

بابام یه ضد حالی بهم زد ساعت یازده شب مودمو خاموش میکنه، شبم کنار مودم میخوابه که عمرا نتونم از سنگرش رد شم روشنش کنم... :(

من الان تو اتاقم با سرعت نت ایرانسل ...

آی لاو یو پی ام سی

اس ام اس طنز جدید 6 اردیبهشت 94

من هر وقت رانی میخرم

به آخرش که میرسم قوطیشو از کمر جِر میدمو اون چن تیکه ی موندرو در میارم میخورم ... !!!

والا ...

جوک جدید اردیبهشت 94

همیشه دوست دارم نقاشی ای بین کوبیسم و سورئالیسم ایجاد کنم

 ولی در نهایت چیزی که در می یاد یه خونس که از دودکشش دود بیرون می یاد :/

در صورت کپی منبع را ذکر کنید. 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خوب است در تاریخ 1394/02/06 و 21:59 دقیقه ارسال شده است

خوب است،موفق باشی.
پاسخ : ممنون رفیق، زنده باشی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرگرمی برای همه در روز دوشنبه 12 بهمن 1393 با هدف فراهم کردن مکانی برای سرگرمی همه سلیقه ها پا به دنیای وب نهاد... email:p.bolandgriy@gmail.com whatsapp + telegram :09010309910
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 508
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 298
  • بازدید ماه : 298
  • بازدید سال : 14,280
  • بازدید کلی : 704,390