loading...
سرگرمی برای همه
Admin بازدید : 272 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)

جوک جدید 23 مرداد 94

جوک جدید مرداد 94

یه فامیل داریم 28 ساله بیکاره

.

.

دوسال دیگه بیکار بمونه بازنشست میشه

جوک ضد دختر جدید 23 مرداد 94

کاپشن معروف احمدی نژاد
.
.
.
.
.
برای مدتی...
به محمد در سریال تنهایی لیلا قرض داده شد...

بقیه در ادامه مطلب ...

تبلیغ میوه خوردکن پلین:
آیا نمیتونی توت فرنگی و کیوی رو راحت خورد کنی؟!
آیا خورد کردن سیب زمینی ،گوجه و پیاز
واست مشکله؟!
آیا براحتی نمیتونی هویج و بادمجان رو حلقه حلقه کنی؟!
.

لابد اسم خودتم گذاشتی زن! ؟
لابد ۱۳۷۵تا هم سکه مهرت کردن! ؟
لابد نفقهه هم میخوای! ؟
بیام با ماهیتابه اگرین بزنم سیاه و کبودت کنم؟ 

جوک جدید

ميدوني وقتي بچه بودي و تو يه درس نمره کم مياوردي ... چجوري به پدر و مادرت مي گفتي که عصباني نشن ؟اينجوري . . . . . " اينقدر سخت بود که نگو ... همه صفر شدن "

جک جدید  23 مرداد 94

من حتما در آینده دکتر میشم

.

.

.

.

اینو از دست خط گندم میشه فهمید!!

جک جدید با حال 23 مرداد 94

تو ایران فقط وقتی ارایش عروس قبول دارن که حتی مادرشم نشناسدش :|

جک جدید 23 مرداد 1394

دانشجویی بدونه بسم الله شروع به غذا خوردن میکنه

شیطان باهاش هم سفره میشه

یک ماه میگذره

.

.

.

.

شیطان به دانشجو میگه جان مادرت یا یه بسم الله بگو یا امشبو دیگه املت نزن!!!!!!

جک دانشجویی 23 مرداد 94

مردای قدیم شب موقع خواب ب زنشون میگفتن ضعیفه فردا ننم 

آقام اینا میان خونمون یه آبگوشت مشت بار بزار

زنم از ترسش چشم آقا تازه خجالتم میکشید

 

حالا مردای امروز موقع خواب 

پیشی من هنوز نخوابیدی 

 

قلفونت بشم فردا مامانت اینا میان خونه نبینم جوجه رنگیم دس ب کاری بزنه فردا نمیرم سرکار میخوام قرمه سبزی درس کنم جیگر طلا

 

ای تو روحت

جوک مردای قدیم 23 مرداد 94

آخرین خبر - عاااااقاااااا

 

بنظر من اسم فيلم 

 "تنهايي ليلا" 

 

 رو بايد ميذاشتن 

 "بدبخت تر از ستايش"....

جوک با موضوع سریال تنهایی لیلا

 معلم : با ( ايراد ) جمله بساز؟

شاگرد : من ميخوام با دخترت ازدواج كنم

معلم : اينكه ايراد نداره!!؟

شاگرد : پس مباركه ايشالا...!!! 

جک مثبت 18 جدید مرداد ماه 94

پسرها بعد 10 دقیقه به تفاهم میرسند که روز جمعه برای تفریح کجا برن

 

 

 

دخترها بعد 4 ساعت بحث ،تفریحشون لغو میشه چون شکوفه به نیلوفر گفت : خرس

جک ضد دختر جدید 23 مرداد 94

يه سوال شرعي داشتم :

 

 من ديشب تو کوچه

 

دخترای همسایه رو  ديدم

اونم بدونه ارايش

 

 

 

 

 

 

 

 آیا نماز وحشت بر من واجبه

جوک جدید باحال 23 مرداد 94

ی نفرم اومده بودتعمیرگاه ماشینشودرست کنه

وقتی کارش تموم شد ورفت برای حساب

بهش گفتن سیصدوسی تومن میشه

گفت میشه سیصدوپنجا حساب کنید

گفتم چرا؟ 

گفت اخه نذرکردم اگرکمترازسیصدوپنجاخرجش شد ی گوسفندقربونی کنم

اگراین بیستومنو بدم .سیصدچارصدتومن بنفعمه

''در صورت کپی منبع را ذکر کنید ''

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرگرمی برای همه در روز دوشنبه 12 بهمن 1393 با هدف فراهم کردن مکانی برای سرگرمی همه سلیقه ها پا به دنیای وب نهاد... email:p.bolandgriy@gmail.com whatsapp + telegram :09010309910
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 508
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 156
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 14,138
  • بازدید کلی : 704,248