loading...
سرگرمی برای همه
Admin بازدید : 180 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

نمی دانم گناه تو ست یا عیب من؟!
اینکه بعد از تو
تمام عالم از چشمم افتاده اند...

 

همیشه به یادت هستم
اما
شاهدی ندارم
جز کوچه پس کوچه های خلوت دلم

 

 

سر آغاز زندگی بی شک صدای خندیدن کسی ست که دوستش داریم...
می شود بخندی!؟
هوس کرده ام یک دل سیر زندگی کنم!

 

 

تو زندگی بعضی چیزا بزرگ و بعضی چیزا کوچیکن,بعضی چیزا ساده بعضی چیزا مهم هستن: بزرگ مثل عشق ,کوچیک مثل غم,ساده مثل من,مهم مثل تو

 

 

شنیده بودم که خاک سرد است
این روز ها اما انگار آنقدر هوا سرد است,که زنده زنده فراموش می کنیم یکدیگر را

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرگرمی برای همه در روز دوشنبه 12 بهمن 1393 با هدف فراهم کردن مکانی برای سرگرمی همه سلیقه ها پا به دنیای وب نهاد... email:p.bolandgriy@gmail.com whatsapp + telegram :09010309910
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 508
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 14,043
  • بازدید کلی : 704,153