loading...
سرگرمی برای همه
Admin بازدید : 375 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

جوک جدید چهارده تیر 94

دیشب بابام داش تلوزيون ميديد یارو میگفت خدا هیچ موجودی رو بی دلیل نیافریده.

.

.

بعد یه نگاه به من کرد، یه آه بلندی کشید، 

.

.

زد کانال بعد

�جک جدید 14 تیر 94

مریم حیدر زاده تو یکی از دکلمه هاش میگه:

تا وقتی بیای یه چشمم به آسمونه، یه چشمم به در...

.

.

خداییش من امتحان کردم اصن نمیشه.... O_o

خوب همین کارا رو کردی کور شدی بدبخت

جک جدید با حال 14 تیر 94

امروز داشتم رد میشدم یهو یه دختره 

صدا کرد آقا افتاد افتاد

هرچی زمینو نگاه کردم چیزی ندیدم 😐|

برگشتم گفتم چی افتاد ؟؟

.

.

با یه لبخند ملیح میگه مهرت به دلم ^__^

بی شوهریه میفهمین بی شوهری �

بقیه در ادامه مطلب... 

جک جدید 14 تیر 94

+18

.

دوستان گلم,ببخشید،میدونم از من بعیده ولی میخوام واسه اولین بار پست خاک بر سری بذارم

.

.

.

.

.

.

 خاک بر سر بدخواهاتون :)

جک جدید تیر ماه 94

فرشته ها همیشه وجود دارن...

اما بعضی وقتا چون بال ندارن بهشون میگن:"دختررررررررررررررررررررر "

.

.

.

.

.

.

.

ببینیم کسی میاد پی وی  خدایا ب امیدتو...

جوک ضد دختر جدید 14 تیر 94

 به دختره میگم موهات چه رنگیه؟

میگه خرمایی

عکسشو فرستاده دیدم موهاش مشکیه 😮😮

میگم تو که گفتی موهات خرماییه؟؟؟

میگه آره دیگه از اون خرما مشکیاس 😐😐😐

خدایا راہ نداشت کمتر خلق میکردی ولی با کیفیت تر؟

جک ضد دختر جدید 14 تیر 94

بچه که بودم خونمون چسبیده بود به مدرسمون 

 

 

 

 

 

 

 

 

هیچی دیگه هر وقت از بلندگو صدام میکردن 

هم تو مدرسه کتک میخوردم هم تو خونه :|

جک جدید با حال تیر ماه 94

'"در صورت کپی منبع را ذکر کنید "'

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرگرمی برای همه در روز دوشنبه 12 بهمن 1393 با هدف فراهم کردن مکانی برای سرگرمی همه سلیقه ها پا به دنیای وب نهاد... email:p.bolandgriy@gmail.com whatsapp + telegram :09010309910
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 508
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 249
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 14,231
  • بازدید کلی : 704,341