loading...
سرگرمی برای همه
Admin بازدید : 321 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

جوک جدید 7 تیر 94

خندیدن به اشتباهاتتان میتواند عمرتان را طولانی کند ...

" شکسپیر "

.

.

.

خندیدن به اشتباهات زنتان میتواند عمرتان را تمام کند ...

" همســر شکسپیر!

جوک جدید 7 تیر 94

سلام برو پایین دعوا شده ناجووووووووووووووووور

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

. دیر رسیدی 110 بردشون......

جک جدید 7 تیر 94
دیروز به پسر خاله 4 سالم گفتم :
پوریا جون به نظر تو توی زندگی قیافه مهمتره یا پول یا عشق ؟.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 برگشت گفت :
واسه تو که هیچ کدوم رو نداری چه فرقی می کنه!!!!!!!�
.
.
الان دارم کتاب "مقابله با افسردگی حاد " اثر ماری کریستین رو می خونم تحت درمانم
جک جدید با حال یکشنبه 7 تیر 94
اﻣﺮﻭﺯ ﺍﺯ ﻣﺨﺎﺑﺮﺍﺕ ﺑﻬﻢ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻥ ﮔﻔﺘﻦ
ﺗﻮِﺋﻪ ﺣﻤﺎﻝ ﮐﻪ ﻧﻪ مخاطب خاص ﺩﺍﺭﯼ ﻧﻪ ﺯﻧﮓ ﺧﻮﺭ ﺩﺍﺭﯼ
ﻧﻪ ﺑﻪﮐﺴﯽ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﯽ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﯿﺎ ﺍﯾﻦ ﺧطو ﻭﺍﮔﺬﺍﺭ ﮐﻦ ﯾﮑﯽ ﺑﺨﺮﻩ ﮐﻪ ﻣﺎﺍﺍﺍﻡ ﯾﻪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ
ﺍﯼ ﺑﺒﺮﯾﻢ :|
بقیه در ادامه مطلب
 

حساب کردم اگر هفتاد سال عمر کنم و اصلا روزه نگیرم 

 

 

باید برا کفاره ش 

یا دو قرن روزه بگیرم 

یا چین رو غذا بدم 

جک جدید 7 تیر 1394

سركلاس بوديم استاد براي مرور جلسه گذشته از ازبچه ها سوال ميپرسيد،

حالا ب دوستم گفت بپرسم اونم گفت من بيشترجلسه قبل خواب بودم ولي بپرسيد ،

استاد سوالشا پرسيد اين دوست ما ديد سوال سخته گفت دقيقا ازجايي پرسيديد كه من خواب بودم

جوک مثبت 18 جدید 7 تیر 94

 به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز...

.

.

.

 ماه رمضان تا پایان مرداد ماه تمدید گردید...

 

خودم همین الان یهویی

جک جدید یکشنه 7 تیر ماه 94

تحریم‌ جدید آمریکا

.

.

 .

هیچ کشوری حق نداره توپ والیبال به ایران بفروشه

''در صورت کپی منبع.را ذکر کنید''

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرگرمی برای همه در روز دوشنبه 12 بهمن 1393 با هدف فراهم کردن مکانی برای سرگرمی همه سلیقه ها پا به دنیای وب نهاد... email:p.bolandgriy@gmail.com whatsapp + telegram :09010309910
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 508
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 158
  • بازدید سال : 14,140
  • بازدید کلی : 704,250