loading...
سرگرمی برای همه
Admin بازدید : 198 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

جک جدید تیر ماه 94

اینکه به مردم بدی کنی و از خدا طلب بخشش کنی

.

.

.

.

.

مثل اینه که شلوارتو گِلی کنی، پیرهنتو عوض کنی.

 

دیگه فلسفی تر از این نمیتونستم پست بذارم.. .

جوک جدید 4 تیر ماه 1394

ﻳﻪ ﻓﺎﻣﻴﻞ. ﺩاﺭﻳﻢ. اﻣﺴﺎﻝ ﻳﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺩﻭﺭ و ﺑﺮ 800 ﻣﻠﻴﻮﻥ ﺧﺮﺟﺶ ﺷﺪﻩ, ﺣﺪﻭﺩ 150 ﻣﻠﻴﻮﻧﻢ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﻣﺴﻴﻠﻪ ﺧﺮﻳﺪﻩ ﺭﻳﺨﺘﻪ ﺗﻮﺵ, 

ﺭﻓﺘﻴﻢ ﺧﻮﻧﺸﻮﻥ ﮔﻔﺖ : ﺑﻪ ﻛﻠﺒﻪ ي ﺩﺭﻭﻳﺸﻲ ﻣﺎ ﺧﻮﺵ اﻭﻣﺪﻳﻦ!!! """

ﻣﺮﺗﻴﻜﻪ ﺧﺮ, ﻣﺎ ﺭﻭ مسخره ﻛﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ...

جک جدید تیر ماه 94

ﺩﻳﺸﺐ ﻳﻪ ﻗﺎﺑﻠﻤﻪ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺩﺳﺘﻢ ﺍﻟﻜﻲ ﺭﻓﺘﻢ ﺩﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﭘﺸﺖ ﺩﺭ

ﻭﺍﻳﺴﺘﺎﺩﻡ

.

.

.

.

.

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ٥ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺩﻳﺪﻡ ٢٠٠ ﻧﻔﺮ ﺑﺎ ﻗﺎﺑﻠﻤﻪ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﻡ ﻭﺍﻳﺴﺘﺎﺩﻥ

ﻣﻨﻢ ﺑﺼﻮﺭﺕ ﻧﺎﻣﺤﺴﻮﺱ ﻣﻜﺎﻥُ ﺗﺮﻙ ﻛﺮﺩﻡ |: ﻣﺮﯾﺾ ﻫﻢ ﺧﻮﺩﺗﯽ

بقیه در ادامه مطلب

بابام گیر داده میگه نمی خوام روزه بگیری . میگه اینجوری که تو سحری و افطاری میخوری حساب کردم کفارشو بدم کمتر در می آد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

 

 

خب چیکار کنم گشنم میشه!والا

جک جدید 4 تیر 94

ﺍﯾﻦ ﺯﻧﺒﻮﺭﺍﯾﯽ ﮐﻪ ۴۵ﺩﻗﻪ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺍﺭﺗﻔﺎﻉ ﻭ ﻧﻘﻄﻪ ﺛﺎﺑﺖ ، ﺑﺎﻝ ﺑﺎﻝ ﺯﻧﻮﻥ

ﺟﻠﻮﺕ ﻭﺍﯾﻤﯿﺴﺘﻦ

.

.

.

ﺍﯾﻨﺎ ﻧﯿﻢ ﮐﻼﺟﺸﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﻪ

جک جدید با حال تیر ماه 94

الآن تو گرمای تابستون و ماه رمضونه که آدم میفهمه بدون آب و غذا میشه زنده موند ولی بدون اینترنت نه!

جک جدید

.خداروشکر که رو شیشه های نوشابه مینویسن "خنک بنوشید"

والا ما که می جوشوندیم بعد میخوردیم

جک جدید مثبت 18 تیر ماه 94

عاقا چراهیشکی به مانگفته بود سرکنکورچخبره...

سوالارو کرده بودن توپلاستیک...

خو نامردا من تمرین پلاستیک بازکنی نکرده بودم..5دیقه ازوقتم داشتم باپلاستیکه میجنگیدم.ازآخرم بادندون پارش کردم..

اینجوری قبول نیس.باید دوباره برگزاربشه :(

جوک بی ادبی جدید 4 تیر 94

رفتم به آبجیم میگم کنکور قبول شدم. میگه:ببین چقدر خنگ بودن که تو توش قبول شدی.

 

رفتم آشپزخونه به مامانم میگم.میگه برو کنار غذام سوخت.

 

رفتم به بابام بگم بلکه تشویقم کنه. باتعجب میگه: تو کی کنکور دادی.

 

 

 

 

 

 

 

بچه ها شما خواهر دو قولومو ندیدین؟

جوک در مورد ماه عسل جدید تیر ماه 94

امروز بالاخره اتاقمو تمیز کردم...

حتی سطل آشغالمم خالی کردم

واقعا برای خودم متاسفم

چرا؟

چون توو سطل آشغال هسته هلو پیدا کردم

آخه آخرین باری که ما هلو خوردیم تابستونه سال نود و یک بود که اونم همسایمون از درخت حیاطشون کنده بود آورده بود...

ینی از اونموقه مونده بود؟

من 0_()

اتاقم (:

بازم من :(

جک جدید تیر 94

آهنگ جدید ساسی مانکن با ریتم بخونید :

دختر مو مشکی خیلی بهترن از مو بلوندا 

پیش اونا با بنزم پیش بلوندا من با هیوندا

آپارتمان تو تهران بخوای برات میخرم 

به ماه عسل میبرم

از پونزده طبقه میپرم

+مدیونی بگی جایی شنیدی چون خودم ساختم(:

جک ضد ماه عسل 4 تیر 94

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرگرمی برای همه در روز دوشنبه 12 بهمن 1393 با هدف فراهم کردن مکانی برای سرگرمی همه سلیقه ها پا به دنیای وب نهاد... email:p.bolandgriy@gmail.com whatsapp + telegram :09010309910
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 508
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 270
  • بازدید ماه : 270
  • بازدید سال : 14,252
  • بازدید کلی : 704,362