loading...
سرگرمی برای همه
Admin بازدید : 1308 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

واسه کسی که برات "بره" بود گــــــرگ نباش...
گرگ بودنت رو بزار واسه اونایی که دریدنت!

 

 

دلتنگی یعنی خلوت تنهاییت از آسمون پاییزی ابری تر باشه

 

 

سلامتی سنگی که نا خواسته مانع عبور آبه و از غصه اینکه مانع راه کسیه که دوسش داره,وجودش تیکه تیکه میشه....اونوخ ما میگیم آب اونو با اراد اش شیکست....

 

 

عشق فریب زندگی ست اما دوست داشتن یک صداقت بی انتهاست!!
دوستت دارم,دنبال انتهاش نگرد بی انتهاست...!!!

وقتی که از دوری تو تموم میشه تحملم...توی دلم داد میزنم ,خیـــــــلی دوست دارم گلم

 

 

من به دنیا اومدم اما دنیا به من نیومد...

 

 

تنهایی ترسم از اون دنیا اینه که مردم اینجا هم میان اونجا!!!

 

 

 

از سگ کمتر است وقتی به وفاداریش اعتباری نیست,غلاده اش را باز کن بگذار برود سگ ولگرد هر عابری را چند قدمی همراهی میکند!

 

 

کجا بودنم را نمی دانم
اما
خستگی گذر از بیابان را حس میکنم...

 

 

 

خیالت را میفرستم در میان رویاهایم که چه شود..؟؟
نبودنت را به رخم یکشی؟؟
هعیی روزگــــــار!!

 

 

ب بعضیا باس گفت:
میخوای مثه ما شی,اخع ترو چ ب قمبز لاشی,اما امید خوبه,موفق باشی!

 

 

 

بعضی ها هم شدن هندزفری..
هارت و پورتشون فقط تو گوش ماست...
و گرنه واسه بقیه صدای پشه هم نیستن

 

 

سیه چشمی بکار عشق استاد,بمن درس محبت یاد میداد
مرا از یاد برد آخر ولی من,بجز او عالمی را بردم از یاد...

 

 

سلامتی همه اونایی که جنبه محبت و دوست داشتن رو دارن...

 

 

 

دلم کار دست است
خودم بافتمش
تارش از سکوت
پودش از تنهایی
همین است که خریدار ندارد

 

 

 

هر چه  می خواهد دل تنگت...
هیس..
ساکت...
کسی درک نخواهد کرد...

 

 

حکایتم شده
حکایت جناغ
همه سره شکستنم
شرط بستن انگار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرگرمی برای همه در روز دوشنبه 12 بهمن 1393 با هدف فراهم کردن مکانی برای سرگرمی همه سلیقه ها پا به دنیای وب نهاد... email:p.bolandgriy@gmail.com whatsapp + telegram :09010309910
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 508
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 14,121
  • بازدید کلی : 704,231