loading...
سرگرمی برای همه
Admin بازدید : 3438 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

قدیم فیلم ساختن “از کرخه تا راین”، الانم باید بسازن “از وایبر تا لاین”

 

مورد داشتیم

تو خواستگاری

پسره خواسته با دختره برن تو اتاق

حرف بزنن…

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بعد دختره گفته :

NO PV

همینجا تو گروه بگو

 

نـحـوه ی روبوسیِ عیــد :

 

اولی:به به به ســـلام سال نو مبارکـــــ 

 

 

دومی:ســـــلام ســالِ >مـــاچ< نُــوِ >مـــاچ< شماهم >مــــــاچ< مبارکـــ


بقیه در ادامه مطلب

بر اساس تحقیقات من،گوشی های دوازده دوصفر از بین نمیروند،تنها از شخصی به شخص دیگر انتقال میابند.

 

من برم به ادامه تحقیقاتم برسم...

 

مکالمه من با فک و فامیلامون پشت تلفن:

 

فک و فامیلمون: سلام خوبی؟

من: مرسی شما خوبی؟

+ مرسی منم خوبم،تو چطوری؟

-هی منم بدم نیستم،ی نفسی میره میاد،دیگه چه خبر؟

+ منم خوبم،تو خوبی؟

- آره منم خوبم،راستی خانواده خوبن؟

+ فدای تو،سلام می رسونن،مامان بابا خوبن؟

-آره اوناهم خوبن درگیر کار و بارن،اصله حالت چطوره؟

+هی بدک نیستم،تو چی کارا می کنی؟

- منم خوبم،دیگه می گذرونیم،چه خبرا از خودت؟

+مرسی،تو چیکارا می کنی؟

-منم خوبم فدای تو،کاری نداری؟

+نه قربونت برم خیلی خوشحال شدم

-منم همینطور،خدافظ

+منم خوبم خدافظ

 

فانتزي من اينه بدونم چرا اونايي كه دفترمشق هارو ميسازن خط هاشو انقدر به هم مي چسبونن كه ما مجبور شيم يك خط در ميان بنويسيم.

 

سر سفره داشتیم غذا میخوردیم یهو غذا تو گلوی بابام پرید!

 

مامانم گفت تا من برم آب بیارم تو بزن پشت بابات!

 

منم خواسم بزنم به کمرش نمیدونم چی شد یهویی حواسم نبود زدم پس کلش :|

 

هیچی دیگه هنوز تحت تعقیبم O_o

 

فک کنم بابام واسه کله ام جایزه گذاشته! :(

 

 

یارو نوشته:

صبح دیرم شده بود، همسرم با مهربونی بهم گفت: اگه می تونی ۱۰۰٫۰۰۰ تومن بده برای کمک به مدرسۀ دخترمون .

 

من هم تحت تاثیر قرار گرفتم و دادم.

بعدازظهرش دخترم پرید بغلم و گفت بابت ۵۰٫۰۰۰ تومنی که به مدرسه کمک کردی ممنونم.

بعد از نیم ساعت پیامک از طرف مدرسه اومد که «بابت مبلغ ۲۰٫۰۰۰ تومن کمک به مدرسه تشکر می شود».

 

خانواده نیستن که؛ راهزنن!

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرگرمی برای همه در روز دوشنبه 12 بهمن 1393 با هدف فراهم کردن مکانی برای سرگرمی همه سلیقه ها پا به دنیای وب نهاد... email:p.bolandgriy@gmail.com whatsapp + telegram :09010309910
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 508
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 180
  • بازدید سال : 14,162
  • بازدید کلی : 704,272