loading...
سرگرمی برای همه
Admin بازدید : 429 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (1)

جوک جدید 25 فروردین 94

چند وقته احساس میکنم مثل زورو شدم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از گروهای شلوغ پست میدزدم میبرم گروهای خلوت

جوک واتساپی جدید 94

مهران مدیری با این سریالی که ساخته

 

باید واسه یه سرما خوردگی ساده هم بره ترکیه، اینجا دیگه فکر نکنم هیچ دکتری تحویلش بگیره!

جوک درباره سریال حاشیه ها

دختره پست گذاشته: قایقی خواهم ساخت خواهم انداخت به ....

بعد پسره رفته زیرش کامنت گذاشته: شعرت خیلی قشنگ بودااا. همیشه اینقد قشنگ شعر میگی؟!!!!!!

حالا نکته کنکوری اش اینجاس که دختره جواب داده : چشات قشنگ میبینه بیان عواطفم بود تو یه شب بارونی......!!!!!!!!!

 

یعنی من همینچوری یهووییی سرطانووو هپاتیپ ب رو با هم بگیرم حق دارم :|

جوک ضد دختر جدید 94

این همه پولی که دادم روزنامه خریدم تا کار پیداکنم!

 

اگه جمعشون کرده بودم الان شیش هفتا مغازه رو خریده بودم !!

جوک با موضوع بی کاری جدید 94

رفتم ثبت احوال ميگم ميخوام اسممو عوض کنم

ميگه چي ميخواي بذاري ؟

ميگم ” لايک کن دیگه ”

بيرونم کردن نامردااا

آقا مگه اسم نيست اين ؟!

نصف اددليستاي لاينم اسمشون همينه خب

جوک فیس بوکی جدید اردیبهشت 94

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سپید در تاریخ 1394/01/25 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی؟ چرا پست های من اصلا بازدید نداره؟شکلک
پاسخ : علیک سلام , شکر خوبم , زیر یکی از پستات پاسخ دادم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سرگرمی برای همه در روز دوشنبه 12 بهمن 1393 با هدف فراهم کردن مکانی برای سرگرمی همه سلیقه ها پا به دنیای وب نهاد... email:p.bolandgriy@gmail.com whatsapp + telegram :09010309910
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 508
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 260
  • بازدید سال : 14,242
  • بازدید کلی : 704,352